loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی در کرمانشاه - جلد دوم

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده روح الله بهرامی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 636

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نیروهای مذهبی و انقلابی کرمانشاه طی سال های 1350 تا 1357 یعنی از جشن های 2500 ساله شاهنشاهی تا پیروزی انقلاب اسلامی همچون مبارزان سایر نواحی ایران دوره ای پرشور در مبارزه و مقابله با رژیم پهلوی و سیاست های ضدمذهبی آن داشته اند. در جلد اول این مجموعه سیر حوادث تا سال 1356 و فعالیت های علمای عظام روحانیون و وعاظ انقلابی مورد بررسی قرار گرفته است.

در جلد دوم سیر حوادث و تحولات انقلاب اسلامی از سال 1356 و 1357 مورد بررسی قرار می گیرد. موضوع مهم و اصلی این مجلد بررسی حوادث و تحولات سال های 1356 و 1357 در کرمانشاه در تعامل با نهضت امام خمینی(ره) می باشد. در این ایام مردم مسلمان و متدین کرمانشاه مبارزات دامنه دار و گسترده ای با حکومت پهلوی داشته اند. از آن جمله مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی، بزرگداشت قیام 19 دی مردم قم، تظاهرات نهم تیرماه مردم کرمانشاه، کشتار مردم کرمانشاه در نهم مهرماه و...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما