loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مثل علی، مثل فاطمه: خاطرات زندگی سردار شهید علی شفیعی

خاطرات سردار شهید علی شفیعی مسئول محورهای عملیاتی لشکر 41 ثارالله

4.5 (2)

ناشر لشکر 41 ثارالله

نویسنده محمدرضا محمدی پاشاک

تعداد صفحات : 213

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

علی شفیعی در 18 آبان ماه 1345 در شهر کرمان و خانواده ای فقیر پا به عرصه ی هستی گذاشت. دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت. در این زمان پدر را به خاطر سرطان از دست داد و در کنار مادر رنجدیده خود به دست و پنجه نرم کردن با فقر ایستاد.
در سال 1356 که 11 سال داشت کم و بیش در فعالیت های انقلابی علیه رژیم در مسجد جامع شرکت می کرد. در سال 1357 به دلیل شلوغی اوضاع مملکت، ترک تحصیل کرد و فعالیت های خود را با ورود به بسیج مسجد گسترش داد.
با شروع جنگ تحمیلی همراه با هدایای مردمی که به جبهه فرستاده می شد، پا به جهاد گذاشت و کم کم خود جزء رزمندگان اسلام در جبهه حضور پیدا کرد.
در سال 1362 وارد سپاه شد و علاوه بر حضور در عرصه جنگ، در فعالیت های سیاسی - مذهبی شهر کرمان هم شرکت داشت. با حضور در جنگ، با آن سن کم و بروز خصلت های بارزی چون مدیریت، تدبیر، اخلاص و عاشق بودن، شجاعت و روحیه دادن به بچه های رزمنده، نقوذ کلام، جذابیت و بسیاری از خصلت های دیگر توانست خیلی زود جزء فرماندهان فعال جبهه جنگ شود.
در عملیات های والفجر 8، بدر و کربلای هشا حضوری فعال داشت. علی سرانجام در عملیات کربلای 4 و سال 1365، پس از منهدم کردن سنگر دشمن، در حالیکه 20 سال بیشتر نداشت و تازه 4 ماه از ازدواجش می گذشت در محور عملیاتی جزیره ام الرصاص بر اثر برخورد ترکش خمپاره به بالای ابروی چپ یکی از مسافران آسمان شد.
این اثر به بررسی زندگی این شهید بزرگ می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما