loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیش از سپیده دم

ناشر فاتحان

نویسنده فرشاد شیرزادی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 134

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه حاضر حاوی داستان های کوتاهی با موضوع جنگ ایران و عراق با عناوین «پیش از سپیده دم»، «یک پلاک و دو پلاک»، «اندوه جاودانه...»، «نبودن و بودن»، «نفر پنجم»، «مرا ببخش...» و غیره است.
در خلاصه داستان «پیش از سپیده دم» آمده است: «کامران قهرمانی» از اسدآباد همدان به علت علاقمندی به بی سیم چی شدن راهی خرمشهر می شود و به مخابرات می رود. در اولین روز ورود قوانین مربوط به مخابرات را نادیده می گیرد. فرمانده گردان، «میرزایی»، با فهمیدن مشخصات کامران به تصور اینکه او منافق فعال و فراری «کامران قهرمانی» است، سیلی محکمی به او می زند و او را منافق صدا می زند. بعد از حل شدن مشکل و رفع سوءتفاهم ها میرزایی از او معذرت خواهی می کند. اکنون کامران قهرمانی زخمی و خونین و ناتوان در میان دوستان شهیدش خاطرات خود را از جبهه و میرزایی را مرور می کند و در حالی که رمقی برایش نمانده، فرمانده میرزایی به اتفاق چند تن از رزمندگان برای نجات او می آیند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما