loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عزیز بومی

ناشر فاتحان

نویسنده محمدعلی قاسمی

ویراستار حسین نصرالله زنجانی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 290

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این اثر، رمانی در زمینه دفاع مقدس می باشد.

تو از تعالی جهان بینی توحیدی حرف می زدی و منقوم از مکتب مارکسیستی که منجر به رهایی انسانها از زیر یوغ استعمار می شد. منقوم از دامنه ی ارتفاع کوه، خیره می شد به تپه شارک. مدت ها همین طور نگاه می کرد و بعد می گفت: «ببین علیرضا، بر اساس جبر تاریخی - به قول مارکس - جوامع، روند خود را از جایی شروع می کنند و به جایی دیگر ختم می شود. جامعه ی ما، هنوز در دوران فئودالیسم است. تا رسیدن به جامعه ی بی طبقه، خیلی فاصله داریم؛ چقدر این فاصله ها فضای بین آدم ها را پر از هول و هراس می کنند.»
اهل دل دادن و قلوه گرفتن نبود، اما روز اولی که پایش به پارتی شبانه باز شد، به هول و ولا افتاد. اصلاً تا آن روز ندیده بود. فقط شنیده بود. توی زندان، هر روز دم دمای غروب، پشت همان میله ها زل می زد به جایی که از ورای میله ها معلوم نبود، اما انگار کرانه ای صاف و دوردست بود که تنها در افق چشم های او گشوده شده بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما