loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آثار اندیشمندان معاصر مسلمان 4 (مظفر اقبال): میراث عظیم و امت خفته

رئیس مرکز اسلام و علوم کانادا

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده مظفر اقبال

مترجم علی فتحعلی آشتیانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 143

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24886 10003022
5,000 4,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دکتر مظفر اقبال (۱۹۵۴)؛ اندیشمند و منتقد اجتماعی- سیاسی پاکستانی از جمله نویسندگانی است که با نگارش مقالات و کتابهای متعدد به خصوص در رابطه با اسلام و سنت عقلانی در اسلام از جمله سنت علمی اسلام، نقش به سزایی در آگاهی بخشی مسلمانان داشته است. دکتر اقبال که بنیان گذار و رئیس مرکز «اسلام و علوم» کاناداست، در رشته شیمی از دانشگاه «ساسکاچوان» کانادا به اخذ مدرک دکترا نایل شد. دکتر اقبال از سال ۱۹۷۹ به کانادا نقل مکان کرد و از آن زمان تاکنون در سمتهای پژوهشی و دانشگاهی در دانشگاههای ویسکانسین- مدیسون، مک گیل و ساسکاچوان به فعالیت پرداخته است. او همچنین بنیان گذار و سردبیر مجله «اسلام و علوم» ؛ نشریه ای بین المللی در زمینه دیدگاههای اسلامی درباره علوم است. دکتر اقبال افزون بر پژوهش هایش در باب فرهنگ اسلامی، دستی در ادبیات و داستان نویسی هم دارد که بیشتر آنها در نشریات ادبی پاکستان، کانادا و آمریکا به چاپ رسیده است.
وی در این کتاب به بررسی وضعیت کنونی جهان اسلام پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما