رسم دلبری
رسم دلبری
230,000
تومان
5 ٪
218,500
تومان
افزودن به سبد خرید

رسم دلبری

دسته بندی: رمان و داستان کوتاه

ناشر: مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده: محمدمهدی زیدآبادی نژاد

سال نشر: 1402

تعداد صفحات: 524

فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی یکی از الطاف خداوندی است که به برکت پیروی عمومی ملت ایران از مکتب مبارز تشیع به دست آمد. در طول نهضت اسلامی از سال 1341 تا 1357 مبارزات مستمری از سوی انقلابیون به شیوه های مختلف و در اقصی نقاط کشور و با حضور اقشار گوناگون اجتماع حول محور مکتب تشیع و رهبری امام خمینی صورت گرفت که در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم پهلوی منجر شد.

تدوین تاریخ پرفراز و نشیب مبارزه ی ملت ایران با نظام استبدادی پهلوی وظیفه ی سنگینی است که برای انتقال پیام، اهداف، شیوه های مبارزاتی انقلابیون، اقشار شرکت کننده و نوع رهبری، همت علاقه مندان انقلاب اسلامی را می طلبد. در این راستا بیان داستانی و جذاب وقایع رخ داده در بخشی از این سرزمین پهناور و سیر تحولات و اتفاقات پیشامده برای قهرمان داستان، در انتقال راحت و جذاب حوادث انقلاب اسلامی به نسل کنونی و آینده تأثیرگذار خواهد بود.

در کتاب رسم دلبری حاضر نویسنده تلاش کرده تا زندگی واقعی یکی از مبارزان و انقلابیون را که به نام مستعار «سعید توفیق» معرفی شده است، از ابتدای ورودش به جرگه ی انقلابیون و سیر مبارزاتش با رژیم پهلوی و در نهایت شرکت او در جنگ تحمیلی عراق بر ضد ایران، اسارت و آزادی وی، به تصویر بکشد.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام