loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لطفا ساکت

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده محبوبه معراجی پور

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 252

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آیا می توانی تصور کنی که ساکت شده ای ؟! چگونه درکی از این تصور که ساکت شده ای ، داری ؟ تصور کن که ساکت شده ای ! ساکت سلیمی ! لیسانست را از انگلستان گرفته ای ، به عاشق دلداده ات رسیده ای و خداوند در صدف وجودت ، پسری همنام پسر فاطمه (س) قرار می دهد ، تدریس می کنی ؛ کاری که عاشقش هستی . عشق می ورزی به همه ی آنچه داری و دوستشان داری ؛ شوهرت ، حسینت ، کارت و شاگردانت در مدرسه ات . اما صبر کن ! تو ، هنوز ساکت شده ای ؟!
تصور کن که دشمنت ، قصد کرده به زندگی ات و به آرامشت حمله برد که شوهرت و حسینت به مقابله برمی خیزند . زندگی و آرامشت حفظ می شود . اما به قیمت از دست دادن شوهرت و حسینت ! الان ساکتی ! چگونه درکی از این تصور که ساکت شده ای ، داری ؟ جای ساکت باشی ، چه می کنی ؟ زندگی آرام بود ؛ جنگ که شد ، ناآرام شد . یلان با ایمان و غیرتمند رفتند تا آرامش حفظ شود ، اما به قیمت از دست رفتن یلان با ایمان و غیرتمند ! نیمه ی پنهان این یلان ساکت ها هستند که « از دامن زن ، مرد به معراج می رود » ساکت شدن ظرفیت می خواهد ؛ مرتبه آی است که می توانی بگویی : « از دامن من ، مردم به معراج رفت » !

درکی که از تصور قرار گرفتن در مقام ساکت ، به تو دست می دهد ، نشان از ظرفیت تو دارد . حس افتخار و شادی درونی از این تصور ؛ یعنی ، تو ظرفیتش را داری . این یک داستان واقعی است . داستان یکی از صدها هزار زنی که اگر دقت کنی ، لااقل یکی از آنها را می بینی و اگر بیشتر دقت کنی ، بیشتر ! که تقدیم می شود به همه ی ساکت های این سرزمین و تو که امید ، اراده ی دستیابی به ظرفیت ساکت شدن را بیابی .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما