loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شوالیه اناث (سیری در زندگی شیرین عبادی)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده سید حسین علوی آزاد

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 320

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مسئله­ ی فمینیسم و موج بی سابقه­ ی تهاجم فمینیست­ها به اسلام و انقلاب، همواره یکی از اصلی ترین محورهای طراحی کلان غرب، در راستای جنگ نرم عقیدتی علیه انقلاب اسلامی بوده است. استراتژیست ­های دنیای زر و زور و تزویر که از عمق اثرگذاری زنان بر نهضت اسلامی آگاه بوده اند، در سال­های پس از پیروزی انقلاب، به موازات کار کردن بر روی سایر پروژه های براندازانه، سرمایه گذاری کلانی برای به راه انداختن جریان­های مجازی زنان نموده اند؛ جریان­ های فاسدی که عمده ترین هدف آنها ایجاد انحراف در مطالبات اسلام خواهانه ­ی زنان مسلمان و مبارز این مرز و بوم بوده و هست.

برای اهل نظر همچون روز، روشن است که سرکردگان این جریان فاسد، عوامل تابلودار سرویس­های جاسوسی غرب و فراماسونرها و سلطنت طلبان فراری هستند. لذا مسلماً بهترین راه برای نمایاندن باطن کثیف این نحله از ضدانقلاب، بازخوانی پرونده ی سیاه خیانت­های رهبران آنها در پیشگاه ملت خواهد بود.

کتاب حاضر که به قلم شیوا و توانمند جناب آقای سیدحسین علوی نگاشته شده، بازخوانی مستند یکی از همین پرونده های سیاه است؛ پرونده­ی زنی که تمام عمر خود را وقف خیانت به مردمش نموده است. زنی که از نوکری برای اشرف پهلوی تا جانبازی برای محمدرضا پهلوی، وکالت صهیونیست­های ارتش اسرائیل و بهائیان و سینه چاکی برای همجنس بازان و... را در احوالات مشوش خویش به ثبت رساند تا حدّ نصاب نمرهای را که برای دریافت جایزه­ی صهیونیستی نوبل لازم بود کسب نماید.

بدون تردید مطالعه­ ی این کتاب می تواند کمک شایانی به درک حقیقت جایزه نوبل و شخصیت خائنی چون شیرین عبادی که همواره تحت حمایت جنایتکارن جهانی قرار داشته، نماید. خصوصاً برای امت اسلامی که این لکه­ی ننگ را به­عنوان «تنها زن مسلمان برنده ی جایزه نوبل» بر دامان خود می بیند، شناخت هویت وی که عصاره ای است از دشمنی با صلح و حقوق حقیقی بشر و کرامت الهی انسان، راهگشای فهم تباهی ای خواهد بود که در انتهای پیمودن راه کسانی چون شیرین عبادی قرار دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما