loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادواره ی شهید نواب صفوی

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

با همکاری سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1384

تعداد صفحات : 363

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

27 دی ماه 1384 پنجاهمین سالگرد شهادت نواب صفوی و فدائیان اسلام می باشد. بدون تردید این گروه مخلص و مجاهد در تاریخ معاصر ایران تاثیرات شگرفی داشتند و فعالیت های آنان هم چون میراثی در پرونده نیروهای مذهبی ثبت گردید. فداییان اسلام به عنوان تنها گروه متشکل که برنامه ای اسلامی برای اداره جامعه و حکومت ارائه دادند، جایگاه ویژه ای در تاریخ معاصر دارند؛ هرچند که تحت تاثیر تبلیغات دشمنان و غفلت دوستان، چهره واقعی آنان تحت الشعاع جریان های فرهنگی غیر اسلامی، نهان است.

برگزاری همایش بزرگداشت پنجاهمین سالگرد شهادت نواب صفوی و یاران وفادارش، موقعیت مناسبی جهت بازخوانی و یاد و خاطره و نقش حساس و سرنوشت ساز ایشان بود؛ از این رو مرکز اسناد انقلاب اسلامی انتشار کتاب "یادواره شهید نواب صفوی" را در دستور کار خود قرار داد. این اثر مجموعه مقالاتی از حجه الاسلام سید هادی خسروشاهی در مورد شهید نواب صفوی است. با توجه به علاقه، فعالیت های فرهنگی و مسوولیت های آقای خسروشاهی، نکات و مطالبی از نقش و تاثیر فدائیان اسلام در جهان اسلام به ویژه کشورهای عربی در این مجموعه وجود دارد که برای پژوهشگران و محققان تاریخ فداییان اسلام قابل توجه می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما