loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تغذیه: زندگی بدون سبک

سبک زندگی ایرانی اسلامی 4

ناشر امیرکبیر

نویسنده امیرحسین شهگلی | محمدهادی محمودی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 136

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر، ذیل موضوع کلی «سبک زندگی» نوشته شده است، اما چنان که از عنوان آن (زندگی بدون سبک) پیداست، نگاه خاصی به این موضوع داشته است. با این که این نگاه مشخصا در کتاب «لایف استایل» از همین مجموعه به تفصیل آمده است، در این کتاب سعی شده است که تصویری کلی از آن ارائه شود. هرچند مطالعه آن کتاب می تواند مستقلا برای مخاطب علاقه مند جذاب و مفید باشد.

مجموعه ای که پیش رو دارید، تلاشی بوده است برای نفوذ به لایه های معنایی و فرهنگی نابسامانی مان، روشن کردن معنای جهانی که ما را احاطه کرده است و رسیدن به معنای فرهنگی و تمدنی اسلامی که به آن دل بسته ایم و فکر می کنیم می تواند فردای ما را بسازد. البته در برابر چنان هدفی، کار ما بسیار ابتدایی است، اما «ابتدایی بودن» اگر به معنای شروع یک سنت جدید باشد می تواند مورد احترام باشد، همانطور که ما به پدران خود که انقلاب اسلامی را شروع کردند احترام می گذاریم.

امیرحسین شهگلی متولد 1365 در تویسرکان است. هم اکنون دانشجوی دکتری تاریخ علم دورۀ اسلامی در پژوهشگاه علوم اسلامی و مطالعات فرهنگی است و کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های فقه و فلسفه اسلامی در دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده است.

محمدهادی محمودی متولد 1364 در شیراز است. کارشناسی و کارشناسی ارشد فلسفه و کلام اسلامی را در دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده و هم اکنون دانشجوی دکتری عرفان اسلامی و اندیشه امام خمینی (ره) در پژوهشکده امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما