loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بانوی رنگین کمان: زندگینامه داستانی اشرف قندهاری (بهادرزاده)

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده راضیه تجار

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 86

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25465 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ماجرا از آن شب تاریک شروع شد؛ خانم «قندهاری» در خواب بود که صدای در بلند شد. نیمه شب مردی پشت در بود که برای بیان مشکل اش به او مراجعه کرده بود. مرد از مادرزنش گفت که پیر و ناتوان شده و کسی قدرت نگهداری از او را ندارد. خانم قندهاری قول داد جایی برای او پیدا کند. با تماس های بسیار بالاخره آدرس آسایشگاه کهریزک را به او دادند. اولین باری که خانم قندهاری به آنجا رفت پریشان و ناراحت شد و تصمیم گرفت هر کمکی که می تواند برای افراد آنجا انجام دهد. در ابتدا او و خانم «کاتوزیان» و راهبه ای مسیحی به نام مادام «گلد فینگر» به امور بیماران رسیدگی می کردند، کم کم تعداد داوطلبان بیشتر شد. آنها با کمک مردم برای بیماران، حمام، دستشویی، سردخانه، کارگاه های آموزشی و ...ساختند و تمامی تلاش خود را انجام دادند تا بار دیگر امید به زندگی را به دل بیماران بازگردانند.

کتاب «بانوی رنگین کمان» روایتی داستانی از خاطرات اشرف قندهاری موسس آسایشگاه کهریزک است. این رمان که با زبانی ساده و روان نگاشته شده است با پرداخت مناسب شخصیت ها و توصیف عمیق ترین احساسات و افکار آن ها و همچنین با بیان دقیق جزئیات صحنه ها، خواننده را از ابتدا تا انتهای کتاب با خود همراه می سازد.

این اثر برای نخستین بار در سال 87 منتشر شده بود و حال توسط این نشر با طرحی تازه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

کتاب های راضیه تجار در قالب مجموعه ای با طراحی جلد مسعود طاهری عرضه شده است که استفاده از پارچه و نقش و نگارهای چادرنماز، حال و هوایی تازه و در عین حال ارزشی و سنتی به این آثار داده است.

در آن خانه پنج طبقه، که حسینیه در طبقه اولش بود، در آن شب توفانی تنها بودم. بالاپوشی به تن کردم و به حیاط باغ قدم گذاشتم. همسرم شمال رفته بود تا به کارخانه چای رسیدگی کند و پسرها هم مهمانی بودند. برف تند و سریع می بارید. آسمان سرخ بود و دستان شاخه ها رو به آسمان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما