loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طراحی های یک ذهن طنزپرداز: چگونه برای کارتون و کمیک استریپ شوخی، طراحی کنیم؟

ناشر سوره مهر

نویسنده کریستوفر هارت

مترجم پریسا کاشانیان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 165

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25552 10003022
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کریستوفر هارت ادعای بزرگی دارد که شاید دور از واقعیت نباشد؛ می گوید اگر می خواهید بدانید چطور یک تصویر خنده دار بکشید_ آنقدر خنده دار که موجب خندیدن شود و آنقدر خنده دار که موجب چاپ شود_ این کتاب مناسب شماست. او برای اثبات این ادعا تمام اصول اولیه کشیدن کارتون و خلق شخصیت های طنز را در کتابش آموزش می دهد. در وهله اول او به خلق شخصیت های خنده دار معتقد است، چراکه به گفته او اگر مخاطب شخصیت شما را دوست نداشته باشد، از جوک های او هم خوشش نخواهد آمد.

او خلق این شخصیت را در مراحل مختلفی از جمله ارتباط چهره با خصوصیات اخلاقی، بدن های خنده دار، ایجاد قیافه های مختلف با تغییر اجزای صورت، ایجاد یک سبک ثابت، نوشتن جوک های خنده دار، استفاده از تیم های کمدی و ... تشریح می کند. همه فصل های کتاب با تصویرهای متعددی همراهند که درک ایده ها و مفاهیم مورد نظر نویسنده را برای مخاطب ساده می کند. او در فصل پایانی کتاب هم به موضوع مهمی در حرفه کارتونیست ها یعنی قانون کپی رایت می پردازد و درمصاحبه ای با یک وکیل، اطلاعاتی دراین باره می دهد که هنرمند چگونه باید از کارش محافظت کند. کریستوفر هارت مسائلی از قبیل چگونگی فروش آثار و ارسال کمیک استریپ هایتان به روزنامه ها و مجلات را هم با شما درمیان می گذارد که به نظر می رسد اهمیت آن کمتر از خلق ایده های خوب نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما