loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان شناسی تبلیغات

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در دنیای امروز، تبلیغ و اطلاع رسانی چندان اهمیت پیدا کرده که بسیاری از کارشناسان این عرصه معتقدند بدون تبلیغ و اطلاع رسانی درست و صحیح در هر زمینه ای، امکان تحقق اهداف از پیش تعیین شده در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی عملا غیر ممکن است. بنابر این، دست اندرکاران عرصه های گوناگون یادشده معمولا تلاش می کنند همسو با حرکت در یک جهت خاص، تبلیغ و اطلاع رسانی در همان جهت را نیز همواره در دستور کار خود قرار دهند و به این وسیله مسیر تحقق اهداف از پیش تعیین شده را به نوعی هموار کنند.

به عبارت دیگر، درباره مبحث تبلیغات در محافل آکادمیک، می توان گفت موضوع تبلیغات با دو رویکرد مدیریتی و روان شناسی بررسی می شود. این دو رویکرد مکمل یکدیگرند. مدیریت تبلیغات یکی از زیرسیستم های مدیریت ارتباطات، مدیریت و روابط عمومی است و امروزه در دو سطحِ به هم پیوسته مطرح شده است. این دو سطح را می توان به مدیریت استراتژیک تبلیغات و مدیریت عملیاتی تبلیغات تقسیم کرد.

در کتاب به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی پرداخته می شود و همچنین تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیام های تبلیغاتی و اینکه چه پیام هایی«منتقل» می شوند را در برمی گیرد .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما