loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دختر پنهانی

داستان های خارجی 37

ناشر امیرکبیر

نویسنده شلیپی سومایا گودا

مترجم الناز ایمانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25608 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در یکی از شب های فصل باران های موسمی هندوستان و در دهکده ای دورافتاده، کاویتا در فرهنگی که مطلقاً خواهان فرزند پسر است، دختری به دنیا می آورد و تنها راه او برای نجات نوزادش گذشتن از اوست.

این رمان، داستان در هم بافته شدة دو زن در دو سوی دنیاست که یک کودک سرگذشت آن ها را به هم پیوند می زند. داستانی عمیق و ملموس که به کاوش احساسات مادرانه، شکست ها، هویت و فرهنگ می رود و در طول مسیرش جزئیات کاملی را از زندگی طبقات اجتماعی در هند به تصویر می کشد.

رمان دختر پنهانی (Secret Daughter) که اولین بار در سال 2010 توسط انتشارات هارپر کالینز (Harper Collins USA) امریکا منتشر شد، پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز، USA Today و International 1# است و به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شده است. این رمان جوایز و عناوین بسیاری کسب کرده است که از جمله آن ها می توان به کتاب شماره یک وب سایت آمازون در سال 2010 اشاره کرد.

شیلپی سومایا گَودا (Shilpi Somaya Gowda) پس از مهاجرت خانواده اش از هند به تورنتو، در آنجا به دنیا آمد و بزرگ شد. او که دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل (Chapel Hill) و مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه استانفورد است، در سال 1991، به صورت داوطلبانه تابستانی را در یتیم خانه ای در هند گذراند و این اقامت بذر اولین رمانش دختر پنهانی را در ذهن او کاشت. وی هم اکنون همراه همسر و فرزندانش در کالیفرنیا زندگی می کند.

مترجم کتاب الناز ایمانی است که تقریباً همزمان با انتشار کتاب شروع به ترجمه آن کرد. او پیش از این کتاب دیگری به نام آقای فو در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسانده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما