loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اکیپ حاج هادی: مجموعه خاطرات ایثارگران جهاد پشتیبانی ورامین

ناشر نشر شاهد

نویسنده جعفر کاظمی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 440

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «اکیپ حاج هادی» به خاطرات ایثارگران جهاد و پشتیبانی ورامین می پردازد. این کتاب حاصل گفت وگوی نویسنده با حاج هادی جنیدی و بیش از 40 ساعت مصاحبه با هم رزمان اوست که در قالب 210 خاطره نوشته شده است. مؤلف، خاطرات را بازآفرینی کرده و نام راوی هر خاطره را در زیر عنوان آن آورده است. در بخش پیوست این کتاب هم تصاویر و اسنادی از حاج هادی جنیدی و هم رزمانش به چشم می خورد.

نویسنده عفر کاظمی در مقدمه کتاب با بیان این که نزدیک به هزار نفر، از مرد و زن در «اکیپ حاج هادی» فعالیت می کرده اند که امکان ذکر نام تمامی آنان وجود ندارد، نام برخی رزمندگان این اکیپ را به تفکیک مشاغل آنان و از جمله فرهنگیان، کشاورزان، مشاغل آزاد، رانندگان و کامیون داران، پاسداران، کارمندان و کباب پز ها آورده است.

کتاب اکیپ حاج هادی: مجموعه خاطرات ایثارگران جهاد پشتیبانی ورامین، نوشته جعفر کاظمی در انتشارات شاهد به چاپ رسیده است.

در بخش «مردی از دریای مردان» پس از مرور خلاصه ای از زندگینامه حاج هادی جنیدی می خوانیم:
«با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از همان روز های آغازین تجاوز دشمن، برای دفاع از میهن اسلامی محل کارش را ترک کرد و با عضویت در گروه جنگ های نامنظم راهی جبهه های جنوب می شود. در همین ایام اقدام به تاسیس اکیپی متشکل از صاحبان حرفه های گوناگون می کند تا در پشتیبانی و تدارکات جبهه های نبرد حق علیه باطل منشاء خیر و برکات شوند و بعدها در سراسر جبهه ها به اکیپ حاج هادی شهرت می یابد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما