loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کردار اهل صومعه

ناشر پلاک هشت

نویسنده اعظم حمزه ای خسرقی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 200

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «کردار اهل صومعه» اثری در قالب مستند داستانی است. در این کتاب به ارمنی هایی پرداخته شده است که از سوی اتحادیه باطری سازی و مکانیک در جنگ تحمیلی حضور یافتند.

موشق زرگریان، داوید گالستیان، نیکاقوس باغومیان، آلبرت باغومیان، آرام آوانسیان و سنبات آبکاریان، برخی افراد اعزامی از طریق اتحادیه باطریسازی و مکانیک به جبهه بودند که در کتاب «کردار اهل صومعه» با آن ها مصاحبه شده است. این افراد در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی دچار مجروحیت هایی هم شده اند. هر گروه شامل 12 تا 15 تعمیرکار بود و 132 خودرو در مناطق عملیاتی در مدت تنها دو هفته به بهترین شکل تعمیر می شد. برخی از این تعمیرکاران حتی در خط مقدم نیز حضور داشتند و ناچار به تعمیر خودرو ها در خط مقدم جبهه می شدند. این کتاب بر اساس تعداد افرادی که مصاحبه با آن ها انجام شده است، 6 فصل است.

دسترسی نداشتن به تمامی سرگروه های اعزامی برای مصاحبه از دشواری های نگارش این کتاب بود، زیرا عده ای از آن ها دچار کهولت سن شده اند و عده ای دیگر هم مهاجرت کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما