loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درخت به: مجموعه داستان کوتاه

ناشر آرما

نویسنده حسام الدین مطهری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 133

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25737 10003022
7,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه داستان «درخت به»، شامل 20 داستان نوشته شده بین سال های 86 تا 93 است.
داستان های این مجموعه درون مایه ای روانی و انسانی دارند و بیش از آن که مقهور تکنیک باشند، با عواطف و روابطِ سادهٔ یا پیچیدهٔ انسانی به پیش می روند. خانواده از جمله درون مایه هایی است که نویسنده در این اثر بیش تر به آن توجه داشته است. همین طور درگیری مذهبی و کشمکشِ میان مذهب و بی مذهبی از دیگر درون مایه های داستان های مجموعهٔ «درختِ به» است.

گواهی می دهم که در این کتاب هیچ پایانِ شگفت آوری غافلگیرتان نخواهد کرد. و قرار نیست جذبهٔ عاشقانه ای شورانگیز جان تان را به تکاپو بیاندازد. هر قدر هم بگذرد، زندگی باز غریب ترین بازی جهانِ هستی ست؛ حتی اگر میلیاردها نفر تاکنون بخشی از آن را تجربه کرده باشند. پس هنوز می توان از آن حرف زد. زندگی ای که گاه نسیمی عاشق پرور در آن می وزد و گاه مرگی نابهنگام گردِ غم بر سرِ بازیگرانش می نشاند. «درختِ به» روایتی از زندگی بخشی از مردم است؛ مردمی که درک شان کرده ام و با آن ها زیسته ام.

هر کتاب باید چیزی به مخاطبش ببخشد. «درختِ به» با بهایی اندک، تجربه هایی تقدیم تان می کند. با هر روایتِ ساده اش، با هر قصهٔ دور از پیچیدگی اش به لایه ای از هزارتوی در هم پیچیدهٔ زندگی سرک بکشید و جای آدم هایی بنشینید که دور از شما، هم زمان یا پیش از شما به بازی زندگی تن داده اند.

داستان ها چگالی زندگی را بیشتر می کنند. امیدوارم که داستان های درختِ به، این چنین باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما