loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لپ قرمزی

ناشر سوره مهر

نویسنده ناهید هاشمیان

تصویرگر نرگس محمدی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 71

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25752 10003022
13,000 12,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

لپ قرمزی ماجراهای دخترکی روستائی است که صاحب خواهر کوچولوئی می شود و همین تغییر، زندگی کودکانه او را دگرگون می کند. او می پذیرد که بخشی از توجه و مهر مادر، از این پس معطوف به موجود دیگری است. برای اولین بار با مفهوم خفیفی از مسئولیت آشنا می شود. نویسنده این شخصیت را با عناوین«دختر کوچولو» و «دخترک» خطاب می کند. او به جنگل اطراف روستا می رود، در آن جا راه بازگشت به روستا را گم می کند و در این هنگام گل سرخی را می بیند که شاخه خشکی روی ساقه ظریف آن افتاده و سر گل سرخ خم شده است.

دخترک با روبان حریری که با آن موهای سرش را می بسته، زخم گل سرخ را می بندد. از این صحنه به بعد نام شخصیت دخترک داستان تغییر می کند و همه او را لپ قرمزی صدا می کنند و این نام در بقیه روایت های داستان هم تا پایان با دخترک می مانند. در ادامه ماجرای تولد «گلی» خواهر کوچک لپ قرمزی بیان می شود. این بخش برای نشاندادن پشتکار و مهارت شخصیت لپقرمزی در داستان آورده شده تا مخاطب با رفتارهای عملی قهرمان قصه بیشتر آشنا شود، چراکه قهرمان قصه، جذاب ترین مسئله برای کودک است و او در تمام مدت خواندن با شنیدن قصه، خود را در نقش قهرمان قصه می بیند. تصویرگری نرگس محمدی این اثر را برای کودکان جذاب تر کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما