loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب جامع انیمیشن

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب اولین بانک اطلاعاتی سینمای انیمیشن ایران به شمار می رود.در این کتاب هنرمندان سینمای انیمیشن با ارائه ی شناسنامه ای از سوابق و فعالیت ها معرفی شده اند.

کتاب جامع انیمیشن چه در حال بحث درباره جهان قدیم انیمیشن باشد و چه مشغول تحلیل دنیای انیمیشن مدرن باشد و چه حتی ترکیبی از این دو را مدنظر داشته باشد، پیوسته نظیر دستگاهی است که دانش را گسترده تر و استعداد ها را آماده تر می سازد تا از این رهگذر به تخیل بال و پر بدهد. متن نوشتاری کتاب آسان و برای مخاطب مبتدی نیز قابل درک است. درست مانند یک راهنمای دلسوز رفتار می کند و نه یک معلم سختگیر!. این اثر که نزدیک به بیست سال، بهترین کتاب انیمیشن منتشر شده به شمار می آمد با مطالبی لذت بخش و تشویق کننده، موثرترین کتاب راهنما به وسیله تصاویر بود که دو نسل از دانش آموزان، به همراه تعداد فراوانی از معلمان، استادان دانشگاه و علاقه مندان به انیمیشن آن را منبع بی پایانی از شبیه سازی و الهام می دانستند. نسخه حاضر اما متن به روز شده این کتاب است که با این تمهید کارآمد، سطح کیفی کتاب و ارزش علمی آن برای مخاطبان امروزی نیز حفظ شده است.

مولف در این کتاب توضیحات کاملی در زمینه شیوه های تولید انیمیشن و اصول پایه ای آن که لازم است در ساختار هر اثر انیمیشنی رعایت شود را به مخاطبان ارائه می دهد. همچنین نویسنده در مباحث کلیه وسایلی را که در حوزه انیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد، از ابتدایی ترین وسایل تا ابزارهای بسیار پیچیده تخصصی و روش های متعدد تولید انیمیشن را به طور مفصل آموزش می دهد.

ترجمه این کتاب با صرف وقت زیادی منطبق با مطالب کتاب اصلی صورت گرفته و هیچ قسمتی از آن حذف نشده است، تنها بخشی از مفاد فصول آخر کتاب، به دلیل مطرح شدن مطالبی در رابطه با کار با فلاپی، به دلیل به روز نبودن اطلاعات و روش های مطروحه در آن، حذف شده و در عوض اطلاعات دیگری که مورد استفاده مخاطب امروز باشد، به آن افزوده شده است. گروه مترجمان برای برگردان لغات و اصطلاحات خاص با مشورت علمی و اجماع نظر پیش رفته اند که این رویکرد گروهی موجب ارتقاء دقت و صحت آنها در برگردان مضامین کتاب شده است و خواننده می تواند به راحتی با نثر نوشتاری خوشخوان متن فارسی کتاب، ارتباط برقرار کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما