loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رساترین دادخواهی و روشنگری (شرح خطبه حضرت زهرای مرضیه علیهاالسلام، معروف به خطبه فدکیه) - جلد دوم

5 (1)

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

نویسنده محمدتقی مصباح یزدی

گردآورنده کتاب عباس گرایی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 327

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 25861 10003022
118,000 106,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «رساترین دادخواهی و روشنگری» فرازهایی از خطبه نورانی فدکیه حاصل سلسله سخنرانی ها و درس های اخلاق علامه مصباح یزدی است. کتاب حاضر ادامه مباحث جلد اول را شامل می شود و مطالب آن از بخش چهارم تا هشتم را در برمی گیرد. مطالب این کتاب در پنج بخش با عناوین: آسیب شناسی جامعه اسلامی پس از درگذشت پیامبر صلی الله علیه وآله، احتجاج های فاطمه سلام الله علیها، سخن فاطمه علیهاالسلام با گروه انصار، پاسخ ابوبکر به احتجاج فاطمه سلام الله علیها و اتمام حجت آن حضرت و دفاع فاطمه سلام الله علیها از ولایت در بستر بیماری؛ سامان یافته است.

این اثر مجموعه ای از سخنرانی های آیت الله مصباح یزدی در زمینه خطبه فدکیه از 22 مردادماه 89 تا 25 خردادماه 90 است. خطبه فدکیه از جمله خطبه های معروفی است که علمای شیعه و اهل سنت آن را نقل کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما