loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همه صفحه پر از بابا: نقش پدری

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب از سری کتب مشاوره است که به نقش پدر می پردازد و شامل سه فصل است.

فصل نخست این کتاب در زمینه خانواده و نقش های آن بحث می کند که به طور طبیعی در زمینه درک مفهوم پدر، گام های اساسی در زمینه نقش پدر، خودسازی و همسرگزینی است.

فصل دوم این کتاب «نقش های ثابت» نام دارد و نویسنده به صورت کلی در واژگان مختلف این فصل را سامان داده که نقش های ثابت از جمله الگوی زندگی، سرپرستی، مدیریت زندگی، نقش حمایتی، نقش تربیتی، پرورش هویت اجتماعی و پرورش مدیریت اقتصادی از مباحثی است که به عنوان نقش های ثابت پدر طرح بحث شده است.

در فصل سوم، «نقش های متحول» مورد نظر بوده که مباحثی در زمینه نقش پدر در دوران بارداری و زایمان همسر، نقش پدر در دوران کودکی و مباحث زیر مجموعه ای مانند اذان و اقامه در گوش نوزاد، نام نیک گذاشتن، تراشیدن سر نوزاد و... در این بخش آمده است. وظیفه پدری در دوران نوجوانی از مباحث دیگر این کتاب است که نویسنده در آن به نقش های متحول وظیفه پدری در دوران نوجوانی اشاره می کند.
نویسنده اشاره ای در زمینه بحث ازدواج و تشکیل خانواده داشته و در زمینه اهمیت این امر خطاب به جوانان بیان کرده که با ازدواج مسئولیت تشکیل، نگهداری و بالندگی یک خانواده را عهده دار می شوید، خانواده ای که مانند صدف گوهرهای ناب را می پروراند، البته اگر پایه های آن استوار نباشد وظیفه به خوبی انجام نشده است.

این نوشتار کمک می کند تا پدران با شناخت کامل نظام خانواده، نقش های موجود در آن و کارکردهای نقش پدری وظیفه سنگین خود را بهتر ایفا کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما