loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بایسته های زناشویی

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده ابوالفضل هدایتی فخرداوود

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 116

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26019 10003022
5,500 5,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، درباره اخلاق ازدواج و زناشویی و روانشناسی همسران است.

نویسنده امید دارد که سادگی و صمیمیت نهفته در گفتارهای کوتاه عرضه شده، در زندگی جوانانی که در آستانه پیوند و تشکیل خانوادهاند، روشنایی افکند.

وی با این دیدگاه که زندگی و زناشویی به هم وابستهاند و سلامت هر کدام در سلامت دیگری اثر دارد، آشنا ساختن دختران و پسران را به راههای دست یافتن به آرامش و موفقیت در زندگی زناشویی، ضروری می داند و سعی دارد به صورت کوتاه با تکیه بر درک خود از معارف قرآنی و مطالعات علمی، طی 35 مطلب کوتاه، هم آسیبها و مشکلات روابط همسری را شناسایی کند و هم اخلاق و رفتار به هنجار منطبق بر جهانبینی قرآنی را تبیین کند.

بر این اساس، از نظر نویسنده، آگاهی روان شناسانه درباره گزینش همسر شایسته، احترام به عقیده و سلیقه دیگری، خیرخواهی برای یکدیگر، خودآگاهی، خدا آگاهی، دوست داشتن، راستی در گفتار و کردار، ادب، وفاداری، خردورزی، اعتمادورزی، نظم و تلاش، انتقادپذیری، گفت وگو با همدیگر، سفر و کتاب خواندن و تقویت اراده، می تواند پیوند را مستحکم و خانواده را از آسیب و فروپاشی در امان بدارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما