loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرتوی از اسلام

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده ابراهیم امینی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 464

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26022 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، آشنایی با مهمترین اصول و مبانی اعتقادی دین اسلام و احکام فردی و اجتماعی آن است.

در این اثر نخست به بحث در مورد دلایل نبوت پیامبر اسلام (ص) مانند اخبار و بشارت های موجود در ادیان سابق و نیز ارایه معجزاتی از سوی ایشان پرداخته شده و پس از آن جنبه های مختلف اعجاز قرآن از جهت اسلوب، نبود اختلاف در آن، وجود اخبار غیبی در آن، قاطعیت در بیان و سبک نو بدیع در این کتاب آسمانی بیان شده است.

آنگاه نویسنده به بیان ادله خاتمیت پیامبر اسلام (ص) و نیز دلایل بعثت ایشان و نزول قرآن پرداخته و جنبه هایی از احکام و مسایل اخلاقی برگرفته از قرآن و سخنان و سیره عملی رسول خدا را بیان نموده است.

وی مبانی و اصول مربوط اسلام و ایمان و برخی از ویژگی های امت اسلامی را بررسی نموده و وظایف و حقوق متقابل مسلمانان نسبت به هم را بیان نموده است.

وی در همین راستا به مسئولیت های انسان را از لحاظ فردی و اجتماعی اشاره نموده و برخی از تکالیف شرعی در زمینه طهارت، نماز، معاملات، ازدواج، احکام خانواده، حقوق زن در اسلام، مسایل مربوط به جهاد، ولایت و حکومت و روش پرداختن به اصول و فروع دین را بررسی نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما