loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسرار و ابزار طنزنویسی وودی آلن ...

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده محسن سلیمانی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 628

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26213 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب از سه فصل اصلی با عناوین «اصول طنزنویسی»، «قالب های طنزنویسی» و «طنزنویسی به روایت طنزنویسان» تشکیل شده است. این سه فصل کلی به 31 بخش تقسیم شده اند و در هر یک از این بخش ها به جزئیات طنزنویسی پرداخته شده است.از ویژگی های این کتاب می توان به واژه نامه انگلیسی-فارسی و فارسی- انگلیسی در انتهای کتاب اشاره کرد.

«اسرار و ابزار طنزنویسی» را می توان گامی اولیه در این زمینه دانست که عاری از مشکلات و اشتباهات نخواهد بود ولی امیدوارم انگیزه ای باشد تا دیگران هم در این حوزه بیشتر وارد شوند.عنوان این کتاب را به یاد منوچهر احترامی، «اسرار و ابزار طنزنویسی» گذاشتم که وی این نام را بر یکی از کلاس های خود نهاده بود همچنین از عمران صلاحی که در یکی از گفتگوهایش آرزو می کند روزی برسد که در ایران به مقوله طنزنویسی به صورت علمی پرداخته شود٬اشاره کرده ام.در ایران کتاب های منبع و مرجع در ارتباط با مباحث نظری و علمی طنزنویسی کم است و این خلاء باعث شده که من تلاشی برای تدوین این کتاب در قالب تالیف - ترجمه داشته باشم و در بخشی از آن یادی می شود.گفتنی است در این کتاب از شخصیت های بزرگ حوزه طنز دنیا چون: وودی آلن ٬آرت بوخوالد٬ استیو مارتین٬ دیوید ایوانز و... مطالبی به صورت ترجمه آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما