loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه شنیدنی دایی جان

ناشر سوره مهر

نویسنده سید سعید هاشمی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26236 10003022
14,000 13,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه 8 داستان طنز برای نوجوانان از سید سعید هاشمی. زبان سیال و صمیمانه هاشمی، با رندیها و ظرافت های طنازانه از نکات قوت کتاب هاشمی است.

«قصه ی شنیدنی دایی جان» مجموعه ای مشتمل بر هشت داستان طنز با عنوان های «غروبی به رنگ خاکستری»، «دزدها»، «هزار پا»، «یک مسأله مشکل»، «قصه ی شنیدنی دایی جان»، «گربه ای که آبرو داشت»، «خوابم پریده است» و «گرگ ها، یملک ها» است که برای مخاطبان نوجوان نوشته شده است. از آنجا که هاشمی تجربه عملی گسترده ای در زمینه نگارش داستان نوجوان داشته و سال هاست که در مجله «سلام بچه ها» مطلب می نویسد به خوبی با روحیات آنها آشنا بوده و می داند چطور باید حرف بزند که نوجوان ها با او همراه شده و به داستانش گوش بسپارند.

آنچه به داستان های این مجموعه خصلتی منحصربه فرد داده رویکرد جالب نویسنده به مسائل است که ریشه در آشنایی وی با روحیات درونی نوجوانان دارد؛ همین امر موجب اعتماد مخاطبان نوجوان به نویسنده شده و بستر ارتباطی مناسب آنها با نویسنده و داستان هایش را فراهم می سازد. هاشمی همچنین تلقی عمیقی از نوجوانان داشته و با جدی گرفتن آنها می تواند داستان هایی طنزآمیز برای آنها بنویسد و به رغم غالب طنزپردازان دیگر، توفیق چشمگیری هم کسب کند. توانمندی نویسنده در نوعی نثرنویسی مبتنی بر محاورات عامیانه شفاهی (در عین اجتناب از فرو غلطیدن به دره سطحی نگاری) و کاربرد نامرئی تکنیک ها و تمهیدات فرمی، مجموعاً لحظات شاد و مفرحی را برای نوجوانان خلق می کند که البته آموزنده نیز هست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما