loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدحسین محمدی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 76

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26397 10003022
7,000 6,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خاطر ظهر فردا شامل دوازده خاطره کوتاه از هشت هنرجوی کارگاه داستان مرکز ری حوزه هنری استان تهران است که محمدحسین محمدی آن ها را گرد آورده است.

زندگی، منطق داستانی خودش را دارد به همین خاطر، بدل کردن زندگی به داستان کار دشواری است؛ چرا که مخاطب، منطق شناخته شده داستانی می خواهد. داستان های «خاطرات ظهر فردا» تلاش داستان نویسان جوانی است برای روایت داستانی گوشه هایی از زندگی و تجربه هایشان با شیوه های مدرن داستانگویی. به سادگی می توان دید که نویسندگان مجموعه حتی آنجا که به شیوه خطی داستانشان را روایت می کنند، در عناصر دیگری مثل فضای داستان یا نثر و لحن خود، به شیوه های تازه تری گرایش دارند. به همین خاطرداستان ها همگی در هاله ای از ابهام و پیچیدگی روایت می شوند، ابهامی که برای مخاطب جذابیت دارد و او را وادار به ارتباط عمیق تر با لایه های زیرین داستان می کند.

اکثر داستان های مجموعه، روایتی لطیف و عاشقانه از لحظاتی سرشار درد است؛ داستان هایی با فضای شهری که مصائب خود را نیز از همین شیوه زندگی وام گرفته اند و گاه به نقد تیرگی های موجود در زندگی مدرن امروزی می پردازند. گاهی هم روایتگر زمزمه های درونی آدمهایی آشفته و تنها هستند. فاطمه موسوی، مسعود دانش منش، زهره لطفی، رقیه افروزی، مرضیه حاجیان، سید حسین موسوی نیا، سودابه فرضی پور، حسین کرمانی و فروزان میرزایی از نویسندگان «خاطره ظهر فردا» محسوب می شوند که به همت محمدحسین محمدی قصه هایشان گرد هم آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما