loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنر و تجربه دینی: زبان امر قدسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26450 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع اصلی این مطالعه، تجربه ای است مشارکتی در باب هنر به منزله ی راه اصلی به ژرفای بُعد مذهبی. فصل اول شمای کلی تجربه مشارکتی و تجربه دینی را ترسیم می کند. فلسفه مارتین هیدگر را به منزله ی مبنای تحلیل به کار برده است. اما هدف مولف تفسیر فلسفه هیدگر نیست.

در فصل دوم نظریه وایتهد در باب ادراک به کار برده شده است تا عملکرد تجربه ی مشارکتی با دقت بیشتر بررسی شود. در فصول بعدی موسیقی و نقاشی و ادبیات و معماری بررسی شده اند تا معلوم شود این هنرها نه تنها ما را به تجربة مشارکتی در باب بُعد مذهبی می کشانند، آن بعُد را برای ما تفسیر می کنند. مارتین این خدمت ارزنده را انجام داده که زیبایی شناسی هیدگر و وایتهد را در کنارهم جمع آوری کرده و این سنتز را در بستری از پژوهش های غنی و جالب در باب صور اصلی هنر غربی قرار داده، و این بستر است که باعث می شود معناهایی که او کشف می کند غنا و تحقق یابند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما