loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقویم تاریخ دفاع مقدس (مسلم ابن عقیل، فراتر از شجاعت) - جلد بیست و ششم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26488 10003022
34,000 32,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جنگ تحمیلی عالی ترین عرصه ی تبلور مقاومت ملت ایران در برابر متجاوز و دفاع از انقلاب و وطن اسلامی بود. دو سال بعد از تجاوز ناجوانمردانه ی رژیم بعثی به کشورمان، رزمندگان اسلام توانستند ضمن سد کردن پیشروی دشمن در میهن اسلامی و به عقب راندن آن، به مرزهای کشور عراق برسند. در این زمان مجامع بین المللی و بسیاری از کشورها از جمله مرتجعان منطقه ، که پیشتر خاموش بودند و پیشروی عراق را پیروزی خویش در جنگ می دانستند، با دستپاچگی درصدد برقراری صلح برآمدند.

مسئولان نظام جمهوری اسلامی با ارزیابی دقیق موقعیت و با گوشزد کردن مظلومیت کشورمان در این تجاوز، هرگونه صلحی را منوط به بیرون رفتن کامل نیروهای بعثی از ایران، تنبیه متجاوز و پرداخت خسارت کردند و صلح را بدون لحاظ کردن شروط مذکور «صلح آمریکایی» دانستند.
در مهر ماه 1361 جبهه های جنگ عرصه ی کارزارهای نابرابر بود. در این ماه عملیات مسلم بن عقیل منجر به آزادسازی بخشی از مناطق اشغال شده گردید. دشمن بعثی در راه عقب نشینی به ارتفاعات پناه می برد و به رغم اینکه در منطقه کرمانشاه از پشتیبانی هوایی خوبی برخوردار بود رزمندگان اسلام توانستند ارتفاعات مشرف به شهر مندلی را متصرف شوند که این به نوبه خود به خطر انداختن بغداد بود. اما به رغم احاطه بر شهرها، نیروهای ایرانی به هیچ عنوان شهرها و غیرنظامیان را هدف توپ خانه قرار ندادند.

کتابی که در پیش رو دارید، بیست و ششمین جلد از مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس می باشد که حاوی اقدامات مهم رزمندگان در مهر ماه سال 1361 می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما