loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تبیین عناصر ساختار وجودی جامعه

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده احمدرضا اخوت | مریم قاسمی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 293

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26555 10003022
55,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ساختار وجودی جامعه همانند ساختار وجودی انسان، دارای هویتی با مؤلفه های مشخص، نظام مند و غایت مدار است که در صورت هدایت آن توسط مصلح واقعی به سمت صلاح و فلاح جاودانه با همان هویت جمعی سوق می یابد و اگر به امامت مصلح حقیقی درنیاید، چاره ای جز نابودی و هلاکت نخواهد داشت.
در این کتاب سعی شده است ضمن تبیین ساختار وجودی جامعه و معرفی مؤلفه های آن، مراحل رشد و هدایت هر جمعی را در جملاتی کوتاه و مستند به آیات و روایات بیان نماید.
کتاب حاضر در چهارده درس نوشته شده که عناوین آنان عبارتند از: «ساختار وجودی انسان و ناس»، «عناصر تشکیل دهنده زندگی اجتماعی»، «بیت یا خانواده»، «رَحِم و ارحام»، «انواع روابط و حرکت های اجتماعی»، «میزان در حرکت های اجتماعی»، «علم در ساحت جامعه»، «اقتدار و امنیت اجتماعی»، «خصلت های اجتماعی»، «مقاصد اجتماعی»، «بروزات اجتماعی»، «امت و عزم»، «امام و حاکمیت» و «مراحل رشد و کمال جامعه».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما