loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تدبر در ساحت جامعه

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده احمدرضا اخوت | مریم قاسمی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 509

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26565 10003022
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انسان در راستای به کمال رسیدنش، زندگی اش را با دیگران آغاز و به سرانجام می رساند. لذا به سرعت، مفاهیم جمع، جماعت، جمعیت و جامعه برایش ملموس می شود، تا جایی که زن و مرد بودن خود را نیز وابسته به این مفهوم می بیند. بدین ترتیب به ضرورت در می یابد که برای رسیدن به غایت و کمال خود لازم است نقش متقابل خود و جامعه را شناسایی کرده و برای این منظور به غایتی که برای هویت اجتماعی او در نظر گرفته شده است واقف گردد.
شناخت نقش های اجتماعی که انسان از بدو تولد با آن سر و کار دارد، شناسایی روابطی که در اثر مواجهه نقش ها پدید می آید، آگاهی نسبت به مفهوم حرکت و قیام در اجتماع و انواع آن و سطوح مختلف ارتباطاتی که در اثر آن شکل می گیرد و اطلاع از مفاهیمی چون جمعیت و جامعه که حاصل از ارتباطات، قیام ها، حرکت ها و نیز روابط جمعیت هاست از لوازم ضروری «تدبر در ساحت جامعه» است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما