loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور آفرینش

بیش از 6000 گونه شامل باکتری ها، سنگ ها، فسیل ها، گیاهان و جانوران

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26600 10003022
3,000,000 2,850,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف مصور آفرینش، ترجمه ایست از کتاب Natural History موسسه اسمیتسونین که بزرگترین مجموعه علمی - فرهنگی - تحقیقاتی جهان است و دربرگیرنده 19 موزه و 9 مرکز علمی- فرهنگی می باشد و 156 موزه دیگر نیز وابسته به به این موسسه هستند. این اثر، در سال 2010 توسط انتشارات دورلینگ کیندرزلی منتشر شده بود.

کتاب دایره المعارف مصور آفرینش، یکی از جامع ترین کتاب هایی می باشد که در جهان، در زمینه تاریخ طبیعی منتشر شده است. جامعیت این کتاب از چند نظر قابل بررسی است. یکی حجم زیاد این کتاب است که از یک طرف نشان دهنده وسعت دید کتاب است و از طرف دیگر تنها عامل محدود کننده در جامعیت اطلاعات درون آن بوده است. محتوی این مجموعه، درست مثل کتاب های کلاسیک تاریخ طبیعی که طبیعت را به سه حوزه جمادات، نباتات و حیوانات تقسیم می کردند، شامل شناخت نامه ای درباره انواع سنگ ها، کانی ها و البته سنگواره ها نیز می شود.

کتاب دایره المعارف مصور آفرینش، با بیش از 6000 گونه شامل باکتری ها، سنگ ها، فسیل ها، گیاهان و جانوران با ترجمه علی ترک قشقایی، مریم تهرانیان، مجیدعلی نوری، سحر ایزدی، راشد عبداللهی، نثار قادرنژاد، حامد صناعی، نیلوفر رییسی، مازیار محمدی و نازنین محسنیان در انتشارات سایان منتشر شده است. وجود تصاویر رنگی متعدد و با کیفیت که روی کاغذ گلاسه چاپ شده اند، بر جذابیت مطالعه این کتاب افزوده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما