loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مارماهی

ناشر سوره مهر

نویسنده حمید قاسم زادگان جهرمی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 28

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26621 10003022
5,000 4,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این نمایشنامه مربوط می شود به داستان زن و مردی که بچه دار نمی شده اند. این دو تصمیم می گیرند به نزد پزشک گیاهی بروند تا درمان شوند. پزشک گیاهی به این دو، عصاره مار ماهی می دهد که با خوردن آن مشکلاتشان برطرف شود. با خوردن عصاره مارماهی دو فرزند پسر دوقلو به دنیا می آید که یکی از آن ها سالم و دیگری دیوانه و لال است. این نمایشنامه داستان این دو برادر است. یکی از برادرها سرهنگ است و جنایت های زیادی را مرتکب شده است و برای سر او جایزه گذاشته اند، برادر دیگر هم دیوانه است. برادر سالم ابتدا تصمیم به خودکشی می گیرد که برادر دیوانه مانعش می شود و در اینجا گفت وگوهایی بین این دو برادر صورت می گیرد. برادر سالم قصد فریب برادر دیوانه خود را دارد و سعی می کند که او را وادار به خودکشی کند که خود به جای آن برادر دیوانه باشد و جایزه هم دریافت کند. در این میان زنی وارد ماجرا می شود و به کلی ماجرا تغییر می کند. گزیده متن این چیزها رو توی دفتر خاطرات مادرمون خوندم، شعر مار و ماهی تقدیم شده به من و تو، خوش بحالت که سواد نداری و اون رو نتونستی بخونی، اگر تو بدنیا نیومده بودی، با اومدن تنها من همه اختلافات اونها تموم می شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما