loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه مقالات همایش مالک اشتر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2665 10003022
124,000 111,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه مقالات به بازشناسی شخصیت مالک اشتر می پردازد که گزیده مقالات همایش مالک اشتر نخعی است که به همت دانشگاه صنعتی مالک اشتر و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی آذرماه سال 1387 در تهران برگزار شد.

مالک اشتر نمونه کامل شیعه واقعی است که تا آخرین قطره خون خود از حریم ولایت دفاع کرد و این مجموعه مقالات در نظر دارد این گونه شخصیت های با ارزش بیشتر به نسل امروز شناسانده شود.

وی اظهار داشت: این همایش بخشی ادبی نیز دارد که در آن هنرمندان توانای کشورمان با رویکرد ولایت مداری و شجاعت مالک اشتر آثار خود را عرضه داشته اند.

این همایش علمی و فرهنگی در سه بخش اصلی شخصیت شناسی، مالک و امام علی (ع)، عهد نامه مالک و 12 محور فرعی ساماندهی شده است.

یکی از اهداف اصلی این همایش نشان دادن اوج ولایت پذیری مالک اشتر نخعی است که زبان زد خاص و عام است و می توان از آن به عنوان یک الگوی کامل پیروی از ولایت نام برد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما