loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زنگ یاسین

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده ابوالفضل هدایتی فخرداوود

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 124

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26703 10003022
6,000 5,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، اثری آموزشی و روان درباره معارف و مفاهیم سوره یاسین برای آشنا ساختن نوجوانان با مفاهیم قرآن است.

نویسنده دغدغه فهم و شناخت قرآن دارد و از اینکه سوره یاسین به خواص و ثواب و دعا در دست عوام قرار گیرد، نگران است و به این منظور، طرح زنگ یاسین را در قالب گزارش داستانوار معارف قرآنی این سوره سامان داده است.

در این اثر دبیر یکی از دبیرستانها، در عصر پنج شنبههای سال تحصیلی می کوشد دانشآموزان و نوجوانان را با مفاهیم و معارف این سوره آشنا سازد.

پرسش و پاسخهایی که در کنار آموزشهای این دبیر می آیند، به ذهن خواننده کتاب مدد می رساند تا نگاهی فراتر از نگاه عامیانه به سوره یاسین که به قلب قرآن شهرت یافته، بکند.

مطالب از زبان این دبیر در طی 22 درس تنظیم شده و با زبانی ساده و روشن، مهمترین اهداف و موضوعات سوره را با تکیه بر شناسایی کلید واژهها و مفاهیم سوره یاسین، پیش می برد.

معارفی چون جهانبینی قرآن در یاسین، وظیفهشناسی، ایمان و ابدیت، دوستی، طبیعت، تسبیح خداوند، قدرت و رحمت الهی، سلام و سلامت، یاد خداوند و راه راست وارزش دانستن از خلال مفاهیم این سوره آموزش داده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما