loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ساعت ها همه خوابند: مجموعه داستان

ناشر سوره مهر

نویسنده حسین علی جعفری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27006 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بهره بردن حداکثری از تکنیک های داستانی و ارائه نگاه تازه به موضوع و نیز پرداختن به مضمون دفاع مقدس از دریچه ای متفاوت از ویژگی های آثار این مجموعه است. عنوان این مجموعه از عنوان یکی از شانزده داستان گرفته شده است.

«ساعت ها همه خوابند» با قصه ای کوتاه از پلنگی آغاز می شود که شاعر شد! بعد می رود به قصه کبوتری روی آنتن. اما قصه شجاعت شاعرانه پلنگ و رهایی کبوتر را باز می گذارد تا برسد به قصه مردانی شجاع تر که شعر شب های جنگ بودند و روح خیلی هایشان کبوترهای رهایی شد روی بام های شهر. داستان های این مجموعه، قصه های جنگ اند، اما نه قصه هایی زیر آتش خمپاره. قصه ها همگی بر دوش روابط انسانی استوارند و جنگ در این میان، علت است؛ علتی برای همه گره ها و گره گشایی ها. قصه ها با واسطه به جنگ می پردازند و واسطه ها آدم هایی ها هستند که یا هنوز در میدان جنگ اند، یا روزگاری بوده اند و یا زن هایی که برای دیدن مردانشان به میدان جنگ می روند.

حسینعلی جعفری همه داستان هایش را بر محور دیالوگ پیش می برد و این دیالوگ محوری، زمینه خوبی برای شناخت شخصیت ها از طریق لحن و کلماتشان فراهم می کند. علاوه بر این ، داستان های مجموعه تنوع موضوعی دارند تا جایی که حتی جعفری مخاطبش را به دنیای اسارت و زندگی آزادگان در زندان های رژیم بعث نیز می برد.

از میان همه داستان های جذاب و خواندنی مجموعه، داستان «ساعت ها همه خوابند» مخاطب را چنان درگیر می کند که گویی ضربان قلبش با همه ساعت های خرمشهر تنظیم می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما