loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در پی آوای حقیقت (مقالاتی در هنر پژوهشی)

ناشر سوره مهر | پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی

نویسنده مرتضی زهره بقا

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 154

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27025 10003022
9,000 8,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«در پی آوای حقیقت»، حاوی هفت مقاله برگزیده از مجموعه مقالات رسیده به دبیرخانه سومین همایش سراسری اعضای باشگاه هنرپژوهان جوان پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری است. پیش گفتار کتاب، اهداف پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی را در برمی گیرد و در آن به برخی نکات و معایب معرفت شناختی و روان شناختی موجود در مقالات اشاره شده است. سرچشمه های تذهیب ایرانی پیش از اسلام، گفتاری در باب چند و چون مفهوم سینمای ملی، آرمان های اجتماعی در سینمای ایران (از انقلاب 57 تاکنون)، کاروانسراها: جلوه ای از معماری ایرانی ـ اسلامی، گرایش های مدرن و پسامدرن در هنر، پست مدرنیزم و گریز از مرکزگرایی در هنر و هنر برای شهروندان جامعه اطلاعاتی، عناوین مقالاتی است که توسط هفت محقق که جوانی وجه اشتراک آنهاست به رشته تحریر درآمده. هریک از مقالات موجود در کتاب، از بخش های مختلفی تشکیل شده اند. در پی آوای حقیقت در 112 صفحه و در قطع رقعی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما