loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازیگری سینما: درس های یک بازیگر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27140 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، درسهایی ست درباره بازیگری در سینما و تجربه های یک بازیگر در آن گرد آمده است. کتاب دارای 150 صفحه و 9 فصل است که توسط مایکل کین نوشته شده و محمدباقر قهرمانی با همکاری سعید کشن فلاح آن را با قلم روان و رسا ترجمه کرده اند. محتوای بیشتر درسها و فصل ها تجربی بوده و در آن تلاش شده است تا با انتقال تجربه های کاری، خواننده را به همذات پنداری وا داشته و به فهم درسهای کتاب کمک کند. مایکل کین بازیگر شهیر جهانی و برنده جایزه اسکار با تجربه نقش آفرینی در بیش از صد فیلم، فنون و رموز حضور موثر در مقابل دوربین را در کتاب بازیگری سینما برای علاقمندان به بازیگری در مقابل دوربین نوشته است. کین در این کتاب با نگاهی روانشناسانه و کاربردی جنبه های گوناگون خلق شخصیت باورپذیر و ماندگاری در عرصه تولید فیلم را توضیح می دهد. نویسنده در فصل نخست کتابش به تعریف و شناختی بازیگری در سینما می پردازد و آن را از جنبه های گوناگون در سینماهای صامت، محرک، کمدی و حادثه ای بررسی می کند. خلق یک بازیگر خوب در سینما را توضیح می دهد و تجربه های خود را بازگو می کند تا ملموس تر به بازیگری در سینما نگریست.

آمادگی در بازیگری درسهای جدی کتاب است که نویسنده در آن از بازیگرانی می گوید که از رفتن جلو دوربین وحشت دارند اما پس از آمادگی و آموزشهای لازم به بازیگران جدی و حرفه ای در حوزة سینما و رسانه ای تصویری تبدیل می شوند. فیلمبرداری استریو و یا در محل ویژه برای فیلمبرداری تجربه های زیبای دیگر نویسنده است که در آن به تفاوتهای فیلمبرداری در استدیو و فضای باز می پردازد. رفتن در جلو دوربین قبل از آغاز فیلمبرداری درس است که نویسنده آن را برای یک بازیگر لازم می داند تا هنگام فیلمبرداری با آمادگی کامل به صحنه فیلمبرداری رفته باشد. نما و شخصیت، درسهای نمایی و شخصیتی بازیگر است که در آن بازیگر نماهای جدید و شخصیتهای متکثر را تجربه می کند. طرز رفتار در داخل و خارج صحنه برای یک بازیگر از درسهای ضروری است تا بتواند خود را در شخصیت دوگانه تجربه نماید. بازیگری و رسیدن به کارگردانی یا رفتار درست با کارگردان تا تبدیل شدن به یک ستاره سینما پایان «کتاب درسهای یک بازیگر» است که در آن نویسنده ضمن ذاتی بودن برخی موفقیتهای بازیگری، اصل را بر تجربه و مطالعه می گذارد که می تواند افقهای بهتر و بازتری را برای بازیگر رقم بزند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما