loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آسیاب، بچرخ، بچرخ: کتاب راهنمای بازیهای ورزشی کودکان

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده محمد پورکیانی

سال نشر : 1383

تعداد صفحات : 87

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر مجموعه بازیهای ورزشی کودکان به نام آسیاب، بچرخ، بچرخ برای اولین بار در کشور با هدف ترویج ورزش و اجرای درست حرکات ورزشی در بین کودکان توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار شده است. این مجموعه شامل سی دی تصویری بازیهای ورزشی کودکان، نوار کاست موسیقی با کلام و بدون کلام، ترانه های کودکان، کتاب راهنمایی مربیان و والدین نوشته دکتر محمد پورکیانی و کتاب مجموعه اشعار بازیهای ورزشی به کوشش بابک نیک طلب است و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و اجرای صحیح و کامل ورزشی در بین نونهالان تهیه شده است.

مجموعه تصویری بازیهای ورزشی و کتاب راهنمایی مربیان و والدین و نوار کاست ترانه های این مجموعه اجزای جدانشدنی هستند و اجرای حرکات ورزشی باید بر اساس راهنماییهای کتاب راهنما و نوار کاست موجود در این مجموعه انجام شود، تا کودکان بتوانند بهرة کامل از آن ببرد، زیرا مسائل تربیتی کودکان و نوجوانان، یکی از اساسی ترین اشتغالهای فکری جوامع متمدن امروزی است. بچه ها باید در سنین کودکی از سلامت تن و روان برخوردار شوند تا بتوانند در آینده، آسوده تر و بهتر زندگی کنند. بازی و ورزش، بخشی از رشد طبیعی ذهن کودکان است. کودکانی که در بازی و ورزش، پرورش کافی یافته باشند، بیشتر قادر خواهند بود که در جهان پرهیاهو امروزی از نیروی تفکر بهتری برخوردار شوند.

در این مجموعه بازی، شادی و ورزش به مواردی مثل یادگیری کودک در انجام حرکات ورزشی، فراگیری و شناخت انگیزه ها، اهمیت استقامت بدنی، نحوه انجام حرکات ورزشی و از بین بردن ضعفهای جسمانی، توجه شده است. عمده ترین اهداف مورد توجه در این کتاب چنین است: شناخت شخصیت کودک از راه ورزش، توسعة حواس از طریق بازیها و انجام حرکات ورزشی، پرورش حس سازگاری با دیگران و توسعه قوای جسمانی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما