loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انسان از آغاز تا انجام

5 (2)

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

ویراستار سید محمود صادقی

تحقیق و تنظیم کتاب مصطفی موسوی تبار

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 251

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27268 10003022
126,000 119,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب انسان از آغاز تا انجام، سیری در آثار آیت الله عبدالله جوادی آملی است که توسط مصطفی موسوی تبار گردآوری و تنظیم شده است و در انتشارات اسراء به چاپ رسیده است.

اگر گوهر وجودی انسان شناخته و به سویدای وجودی او معرفت حاصل شود، قطعاً اوضاع انسانی و جامعه جهانی، به مراتب مناسبت تر گردیده و حاکمیّت خیر و حق نمایان شده و شرّ و باطل به کناری می خزد. از شگفتی هایی که در آفرینش انسان وجود دارد، نحوه خلقت و پیدایش اوست.
آفریدگار هستی درباره آفرینش هیچ موجودی جز انسان اعلام قبلی نکرد و امر خلقت او را با فرشتگان در میان ننهاد. موجودی که معلّم و مسجود فرشتگان و مایه مباهات الهی بوده و در سرای هستی، موجودی به شرافت او یافت نمی شود. گرچه انسان هدف و غایت آفرینش است؛ اما برترین و زیباترین هدف او همان پروردگار عالم وجود است که مقصد و مقصود انسانی است.

اثر «انسان از آغاز تا انجام» در سه بخش و چهارده فصل، مباحثی همچون: آفرینش انسان، جنسیت در خلقت انسان، هدف خلقت انسان، تعریف انسان، معرفت انسان، کرامت انسان، آزادی انسان و... را به روی طالبان معارف الهی می گشاید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما