loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسنیم: تفسیر قرآن کریم - جلد بیست و دوم

سوره مائده آیات 4-50

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27270 10003022
249,000 236,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد بیست و دوم از تفسیر گرانمایه «تسنیم»، آیات چهارم تا پنجاهم سورهٴ مبارکهٴ «مائده» را تبیین و تفسیر می کند. مفسر گرانقدر در این جلد به این مباحث نیز می پردازد:
اصل حلّیت طیبات، طهارت ذاتی اهل کتاب، وجوب شرطی و مقدِّمی وضو، برخی احکام وضو و غسل و تیمم، حکمت جعل احکام، یادآوری نعمت ها و میثاق الهی، فطری بودن قسط و عدل، تحقق وعدهٴ الهی، نعمت پیروزی و حق شناسی آن، معیّت الهی، پیامدهای شوم پیمانشکنی یهود، عامل اِغرای عداوت، پنهانکاری علمای اهل کتاب، فضلیت های پیروان رضوان الهی، باورهای کفرآمیز مسیحیان، براهین عقلی و نقلی بر بطلان اُلوهیت مسیح (علیه السلام)، پندار فرزندی خدا، فَترت رسل، نعمت استقلال و آزادی، شایستگان سکونت در سرزمین مقدّس، شرک بنی اسرائیل در خشیت، قیام حجت الهی بر بنی اسرائیل، تجرّی و جسارت بنی اسرائیل، تهدید عملی و تحریم تکوینی، فرزندان صلبی آدم (علیه السلام)، نادرستی جبر تاریخ و تضاد طبقاتی در داستان هابیل و قابیل، داستان نخستین قتل در زمین، کیفر قاتل متعمّد، برادرکشی و خسارت، عظمت گناه تمرّد، اقسام جاهلیت و... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما