loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسنیم: تفسیر قرآن کریم - جلد شانزدهم

سوره آل عمران 151-200

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب عبدالکریم عابدینی

تصحیح و تعلیق سعید بندعلی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 780

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27320 10003022
277,000 263,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شانزدهمین جلد از تفسیر گرانمایه «تسنیم»، تبیین و توضیح آیات یکصد و پنجاه و یکم تا پایان سوره «آل عمران» را به عهده دارد. مفسر ژرف اندیش در این جلد به این مباحث نیز می پردازد:
ریشه رعب کافران، شرط نصرت الهی، حکمت امتحان، تقدم عفو بر مغفرت، پاسخ خداوند به کافران، بهرهٴ مؤمنان، نقش رحمت الهی در سیرهٴ پیامبر اکرم (ص)، تجلّی توحید افعالی در پیروزی و شکست، حشر خائن و تجسم خیانت، مقام رضوان، بهره مندی مؤمنان از منّت رسالت، منشأ مصیبت ها، همگونی کفر و نفاق، حیات ثمربخش شهید، پاداش استجابت خدا و رسول، توحید موحدان در خشیت، تخویف شیطان، عوامل حزن پیامبر (ص)، املای کافران، تأثیر امتحان در تشخیص خبیث از طیّب، براهین حرمت بخل، خوی استکباری یهودیان، نقض عهد یهودیان، تسلی دل و فرمان استقامت، معنای چشیدن مرگ، آزمون های تکوینی و تشریعی، دو ویژگی علمای سوء، شادمانی های پسندیده و ناپسند، بهرهٴ خردمندان از تدبر در آفرینش، ویژگی های اولوا الألباب، امنیت مؤمن عادل از عذاب، راز آمرزش خواهی اولوا الألباب، طلب امنیت از «خزی»، تحقق خواسته های اولوا الألباب، قلمرو غرور و اغترار، مراتب پذیرایی از پرهیزگاران، رعایت عدل و انصاف، مصابره و مرابطه در تحلیل ادبی مفسران و... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما