loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسنیم: تفسیر قرآن کریم - جلد هفدهم

سوره نسا آیات 1-16

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب عباس رحیمیان | حسین اشرفی

تصحیح و تعلیق سعید بندعلی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 736

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27328 10003022
254,000 241,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بسیاری از احکام و حقوق زنان از جمله تشکیل خانواده و احکام حقوقی و اقتصادی آن، در سورهٴ مبارکهٴ «نساء» آمده است، از این رو سورهٴ چهارم قرآن مجید بدین نام خوانده شده است.
جلد هفدهم از تفسیر گرانسنگ «تسنیم»، روشنگر آیات یکم تا شانزدهم سورهٴ مبارکهٴ «نساء» است. مفسّر ژرف اندیش در این جلد به شرح و بیان این جستارها میپردازد: دورنمایی از سورهٴ نساء، حجاز در عصر بعثت، بعثت و دعوت پیامبر اکرم (ص)، آفرینش انسان ها از حقیقت واحد، کیفیت گسترش نسل بشر، تصرفات حرام در مال یتیم، تعدّد زوجات، اهمیت پرداخت مهریه، معاشرت نیکو با سفیهان، وجوب آزمایش اقتصادی یتیمان، محورهای ارث، بهره مند کردن ارحام نیازمند و یتیمان و مسکینان از میراث، عذاب دست اندازی به مال یتیم، تبیین سرفصل های احکام ارث، ارث بری زن و شوهر، مباحث علمی ارث، اقسام حدود الهی، مفهوم فاحشه، دوام توبه پذیری و مهربانی خدا و... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما