loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسنیم: تفسیر قرآن کریم - جلد اول

3.5 (2)

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

تحقیق و تنظیم کتاب علی اسلامی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 640

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27330 10003022
255,000 242,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، جلد اول «تسنیم: تفسیر قرآن کریم» نوشته آیت الله عبدالله جوادی آملی است و توسط علی اسلامی تنظیم شده و در انتشارات اسراء به چاپ رسیده است.

شرافت هر علمی در گرو برتری موضوع آن است، علم تفسیر از ناحیه موضوع آن که قرآن کریم است، از گرامی ترین علوم الهی است. خدای حمید کتابش را به حمد گشوده و سپاس را فاتحة الکتاب کتاب تدوین قرار داد. این جلد از «تسنیم» در دو بخش نگارش یافته است:
بخش نخست آن در ده فصل به برخی مباحث علوم قرآنی مانند زبان قرآن کریم، ویژگی های تفسیر قرآن، تفسیر قرآن به قرآن، تفسیر قرآن به سنت، تفسیر قرآن به عقل، تفسیر به رأی، جایگاه آرای مفسران و شأن نزول در تفسیر، شأن نزول، فضای نزول و جوّ نزول، شبهات نوظهور و فهم قرآن و اوصاف قرآن در نگاه اهل عصمت می پردازد.
و در بخش دوم تمامی آیات سورهٴ مبارکه «حمد» را تفسیر و تبیین می کند. تفسیر «تسنیم» در تفسیر هر آیه چهار مرحله را در نظر دارد: گزیدهٴ تفسیر، تفسیر آیه (مفردات)، اشارات و لطایف و بحث روایی که شاخصهٴ ممتاز این تفسیر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما