loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحریر ایقاظ النائمین (دوره دو جلدی)

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 1046

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27331 10003022
525,000 498,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ایقاظ النائمین که نتائج مهمترین تأملات فلسفی عرفانی صدرالدین شیرازی (قدس سره) است تلاشی است در جهت تعالی فلسفه از یک سو و تجلّی عرفان از سوی دیگر. او در این کتاب فلسفه را به حضرت عرفان آورده و از سنجش عرفان به میزان حکمت متعالیه باک نداشته است.
در باور صدرالمتالّهین این هر دو دانش استوار در بسیاری از موارد با یکدیگر هم افق می شوند و امکان فهم فلسفی حقایق عرفانی براستی فراهم می گردد. توانمندی و هنر استاد آیت الله جوادی آملی در این اثر گرانبار تحریر و آزاد سازی مباحث این دو رشته دانش است که ضمن حفظ مبانی و چارچوب هر یک از فلسفه و عرفان مقصد اصلی کتاب را آشکار می سازد که همانا توجّه دادن به جنبه های نظری و عملی عرفان فیلسوفانه و نیز نگرش توحیدی ناب و زیستی بر مبنای توحید است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما