loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بندر امن

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده ماریتا کانلن مک کنا

مترجم محبوبه نجف خانی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 238

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27489 10003022
75,000 71,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بندرامن، کتابی است از آوازهای گمشده درغرش بمب ها. سوفی آواز می خواند و صدای آژیر و بمب فرو می ریزد؛ آغازی درخشان برای داستانی که قرار است از جنگ بگوید و از کودکان. کودکانی مثل سوفی و برادرش که تیرباران نیروهای آلمانی، خانه شان را در لندن خراب کرده، مادرشان در بیمارستان است و پدرشان در جبهه. حالا قرار است آن ها به ایرلند، نزد پدربزرگشان بروند، جایی که جنگ نیست، اما خشونت و جدیت رفتار پدربزرگشان نمی گذارد که خاطره جنگ را با سرخوشی های کودکانه از یاد ببرند.

«بندر امن» داستان آواز خواندن این کودکان است در پناهگاه های لندن، ایرلند و هر جایی دیگری که می شود از بمب به آن پناه برد و خود را به دست امواج جادویی موسیقی سپرد. نویسنده در ابتدای کتاب ترانه ای به نام «شب بخیر کودکان هرجا که هستید» آورده که در طول جنگ جهانی دوم شب ها از رادیو پخش می شده است.رمان با موضوع جنگ جهانی دوم و در 30 فصل با عناوینی مانند پناهگاه، بازماندگان بمباران، بیمارستان سنت مارین، یادگاری، اینجا لندن است، دوران جنگ، بمب افکن و بندر امن، نوشته شده است.

ازماریتا کانلن مک کنا نویسنده ایرلندی از این نویسنده، کتاب پرفروش «زیر درخت زالزالک» که درباره سال های قحطی بزرگ ایرلند، در سال 1991 جایزه اول انجمن کتابخوانی ایرلند را دریافت کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما