loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درس هایی درباره داستان نویسی به ضمیمه مصاحبه ایزاک سینگر و جوزف هلر

ناشر سوره مهر

نویسنده لئونارد بیشاپ

مترجم محسن سلیمانی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 480

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27539 10003022
135,000 128,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر خلاصه ای از مجموعه 315 درس داستان نویسی است که در کلاس های ادبیات خلاق چند دانشگاه معتبر امریکا ارایه شده است.

در این اثر خواننده با شیوه های درست صحنه پردازی، بیان قهرمان و شخصیتهای داستان، اختتامیه داستان، نحوه نگارش درست و نثر داستان، استفاده از تصاویر، رمانهای جنایی، معمایی، جاسوسی و...، استفاده از قیود و صفات، بیان عاطفی داستان، بازنویسی، شگردهایی در بیان حوادث، جمع بندی پایان داستان، فکر و طرح داستان، صحنه های نبرد در داستان، احساساتی نویسی، داستان های تاریخی، رمان های پیوسته، ادراک و درون نگری، قهرمانان زن، اصول اخلاقی و قهرمانان و تبهکاران، تغییر زمان داستان، عمل داستانی (ا َکشن)، تفاوت داستانهای کوتاه و رمان، تناقضهای شخصیت، نحوه چاپ اثر، و... آشنا می شود.
در پایان نیز دو مصاحبه ضمیمه جهت رهنمودهای مفید برای داستان نویسان در پایان کتاب الحاق شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما