loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی دوباره به روش ها و فنون تدریس

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده حسین خنیفر

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27698 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حدود 40 عنوان کتاب مطرح با این موضوع در بازار کتاب ایران وجود دارد که همگی حاوی نکات ارزنده ای هستند اما از ویژگی های کتاب «نگاهی دوباره به روش ها و فنون تدریس» می توان به زبان ملموس اثر، بیان کاربردی مفاهیم، اهداف رفتاری مشخص، متن ساده و رعایت شدن اصول و قواعد مهم اشاره کرد.
نویسنده در نگارش این کتاب از منابع غیرفارسی استفاده کرده ولی کوشیده در ورود به متن حالت بومی گرایی داشته باشد. زیرا وی دراین باره اعتقاد دارد متن علمی برای این که از زبان مبدا به مقصد بیاید باید با ساده سازی و بومی گرایی همراه شود.
در آموزش جدید دیگر مسوولان و معلمان در راس هرم قرار نمی گیرند بلکه این دانش آموزان هستند که اهمیت می یابند و مؤلف این اصل را در کتاب در نظر گرفته اند. فرد با مطالعه چنین کتا ب هایی با نقاط ابهام کمی روبه رو می شود و حتی بدون حضور معلم می تواند بخش زیادی از کار را درک کند و از آن بهره بگیرد.

کتاب حاضر دارای طرح درس روزانه و سالانه می باشد و در انتهای هر فصل خلاصه ای از آن و یک بخش خودآزمایی آمده و مطالب بسیار خلاصه و مفید بیان شده اند. این کتاب در شش فصل تدوین شده که عناوین آن ها عبارتند از: «تاریخچه و مفاهیم اساسی و هدف ها»، «ارتباط»، «مهارت های آموزشی»، «طراحی آموزشی»، «مهارت های آموزشی ضمن تدریس» و «مهارت های آموزشی پس از تدریس».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما