loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ اصول کتابداری

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده جیمز تامپسون

مترجم محمود حقیقی

سال نشر : 1366

تعداد صفحات : 234

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27852 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
6,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در واقع بررسی جامع تحول تاریخی اصول کتابداری است و موقعیت کنونی حرفه کتابداری را در بپرتو گذشته آن ارائه می کند.

نویسنده در این کتاب به تاریخنگاری تفننی کتابخانه ها و کتابداری نپرداخته و در آن از شیوه توصیفی صرف پیروی نکرده است. در مورد هر یک از اصول مورد نظر پس از ذکر اشارات تاریخ به تحلیل منطقی رویدادها و توجیه آنها می پردازد.

نویسنده معتقد است که مجموعه منسجم اصول کتابداری پدیده نوینی نیست و با ارئه شواهد و مدراک فراوان ریشه های تاریخی آنها را ارائه می دهد. این کتاب در 9 فصل تهیه شده است. در فصل اول، مطالب کلی و مقدماتی مطرح شده و در هر یک از فصول بعدی درباره جنبه خاصی از حرفه کتابداری به طور جداگانه نه ضرورتاً مستقل از مباحث دیگر بحث شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما