loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درمان روان شناختی وحشت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27933 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تجربۀ وحشت ریشه ای عمیق در اسطوره های فرهنگی ما دارد؛ آغاز ناگهانی دلواپسی، ترس یا خوف شدید که غالباً با احساس مرگِ قریب الوقوع همراه است. درمواردی ممکن است وحشت چنان فراگیر و شایع باشد و به صورت بخشی از تجربۀ روزمرۀ ما درآید که متوجه اهمیت آن نشویم.
هدف از نگارش این کتاب تشریح گام به گام برنامه ای برای درمان اختلال وحشت است. روشی عملی، مؤثر و آسان که مؤلفان برای درمان بیماران مبتلا به اختلال وحشت ابداع کرده و خود آن را در عمل آزموده اند. در این کتاب پس از بررسی و ارزیابی مختصر ریشه ها و ماهیت اختلال وحشت، کاربست عملی برنامه ای نظام مند شامل درمان آرام سازی، شناخت درمانی و رفتاردرمانی عرضه شده است.

این کتاب برای همۀ درمانگران بالینی (روانپزشکان، پرستاران و پژوهشگران) که در جستجوی روشهای معقول و مؤثر برای درمان وحشت اند بسیار مفید است. همچنین برای آموزش دانشجویان دورۀ کارشناسی نیز کاربرد دارد و افق تازه ای برای درس اختلال وحشت و پژوهش در این زمینه می گشاید.
این کتاب شامل هشت فصل با عنوانهای درپی آمده است: سرشت و پیامدهای وحشت؛ مفهوم و درمان وحشت؛ تشخیص و ارزیابی اختلال وحشت؛ معرفی درمان اختلال وحشت: جلسۀ اول؛ مؤلفۀ آرام سازی درمان؛ مؤلفۀ شناختی درمان؛ مؤلفۀ مواجهۀ درمان؛ و شرح مورد. پیشگفتار مترجم و پیشگفتار ابتدای کتاب و همچنین پیوستها، واژه نامه، و نمایۀ پایان کتاب به غنای آن می افزاید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما