loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حوزه و مدیریت تحول

بیانات رهبر معظم انقلاب و سخنان فضلای حوزه های علمیه آذر ماه 86

ناشر صحیفه معرفت

نویسنده سید علی خامنه ای

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 100

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب حاضر شامل بیانات رهبر معظم انقلاب و سخنان فضلای حوزه های علمیه می باشد. این کتاب با هدف تبیین لزوم بازنگری، اصلاح و جایگزینی برخی از متون آموزشی حوزه های علمیه و باز تعریف جایگاه فرهنگی و علمی حوزه در نظام علمی ـ فرهنگی کشور به رشته تحریر درآمده است.
این اثر از دو بخش کلی با عناوینی چون؛ مشروح بیانات مقام معظم رهبری و سخنان جمعی از اساتید و فضلای حوزه های علمیه تشکیل شده است.
حوزه ادب و ادب حوزه، تبلیغ دین و بایستگی های آن، حوزه و دانشگاه؛ وحدت و تعامل، نهضت نرم افزاری؛ تهدیدها و فرصت ها، حوزه و طلاب جوان، نظام آموزشی متن محور و مساله محور از موضوعات نوشته حاضر به شمار می روند.
مدیریت کارآمد و کامل حوزه، تشکیل شورای برنامه ریزی در حوزه، توجه به تشکیل کرسی های آزاد اندیشی و نقد و تشکیل هیات های علمی از جمله مباحثی هستند که مقام معظم رهبری در بیانات خود به آن ها اشاره کرده اند.
این مجموعه بر اساس بیانات حجت الاسلام زادهوش، نظافت، کاظمی، شمالی، سهیل اسعد و حسینی خراسانی تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما